REGULAMIN HULAJ SPACE
§1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w zajęciach tanecznych organizowanych przez Studio Tańca Hulaj Space zwanym dalej „Organizatorem”. Dane firmy Hulaj Space: HULAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, KRS: 0001099278, NIP: 6482822323, REGON: 528320279, Adres siedziby: Wolności 516 / 12, 41-806 Zabrze, Polska, nr konta: 91 1050 1070 1000 0090 8367 5703
-
Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu oraz zawarciem umowy o świadczenie usług edukacyjnych w zakresie nauki tańca, zgodnie z art. 384 Kodeksu cywilnego.
-
W przypadku uczestników niepełnoletnich, wszelkie zgody oraz akceptacja regulaminu muszą być wyrażone przez rodzica lub prawnego opiekuna.
-
Dane osobowe uczestników przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w siedzibie studia oraz na stronie internetowej.
§2. Organizacja zajęć
-
Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem opublikowanym na stronie internetowej www.hulaj.com.pl oraz w siedzibie Organizatora.
-
Organizator zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowanych instruktorów oraz odpowiednie warunki techniczne (sprzęt nagłaśniający, przestrzeń, oświetlenie).
-
W przypadku choroby instruktora lub innych okoliczności losowych, Organizator zapewni zastępstwo. W przypadku braku takiej możliwości – zajęcia mogą zostać odwołane z prawem do ich odrobienia.
-
O wszelkich zmianach Organizator informuje uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem za pośrednictwem strony internetowej, mediów społecznościowych lub telefonicznie.
-
Liczba miejsc w grupach jest ograniczona do 25 osób. Przydział odbywa się na podstawie wieku, poziomu zaawansowania i rodzaju zajęć.
-
Organizator ma prawo odwołać zajęcia, jeśli zgłosi się mniej niż 2 uczestników.
-
Organizator oraz instruktorzy mogą odmówić udziału w zajęciach osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się agresywnie, w sposób zagrażający bezpieczeństwu innych.
-
Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu studia. W przypadku osób niepełnoletnich – odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
-
Uczestnik może odrabiać zajęcia nieobecne wyłącznie na innych zajęciach typu „open” dostępnych w danym miesiącu kalendarzowym.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni lub w miejscu odbywania zajęć. Uczestnicy proszeni są o niepozostawianie wartościowych przedmiotów bez nadzoru.
-
Organizator posiada aktualne ubezpieczenie OC. Uczestnicy mogą we własnym zakresie wykupić ubezpieczenie NNW.
§3. Prawa i obowiązki uczestnika
-
Uczestnik zobowiązany jest do punktualnego stawiania się na zajęcia oraz przestrzegania poleceń instruktora związanych z bezpieczeństwem i przebiegiem zajęć.
-
Uczestnik może zmienić grupę po uprzednim uzgodnieniu z Organizatorem, w miarę dostępności miejsc.
-
Zabrania się przebywania na sali tanecznej bez wiedzy i zgody instruktora.
-
Uczestnik bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność, oświadczając, że stan jego zdrowia pozwala na wykonywanie ćwiczeń tanecznych.
-
W razie jakichkolwiek przeciwwskazań zdrowotnych uczestnik (lub jego opiekun) zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje lub wypadki wynikające z niezastosowania się do poleceń instruktora lub zatajenia informacji o stanie zdrowia.
-
W przypadku zajęć dzieci i młodzieży, odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo przed i po zajęciach ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
§4. Ochrona danych osobowych
-
Dane osobowe uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu realizacji umowy o świadczenie usług nauki tańca, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
-
Uczestnik (lub jego opiekun) ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO.
-
Szczegółowe informacje zawiera polityka prywatności dostępna na stronie internetowej oraz w siedzibie studia.
§5. Reklamacje i odstąpienie od umowy
-
Reklamacje dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać pisemnie lub mailowo na adres Organizatora. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni.
-
Uczestnik, który zawarł umowę na odległość (np. poprzez formularz internetowy), ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu na odstąpienie (np. uczestnictwo w zajęciach), prawo do odstąpienia wygasa, co uczestnik potwierdza wyrażając zgodę przy zapisach.
§6. Postanowienia końcowe
-
Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.hulaj.com.pl.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.