top of page

REGULAMIN HULAJ SPACE

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w zajęciach tanecznych organizowanych przez Studio Tańca Hulaj Space zwanym dalej „Organizatorem”. Dane firmy Hulaj Space: HULAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, KRS: 0001099278, NIP: 6482822323, REGON: 528320279, Adres siedziby: Wolności 516 / 12, 41-806 Zabrze, Polska, nr konta: 91 1050 1070 1000 0090 8367 5703

  2. Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu oraz zawarciem umowy o świadczenie usług edukacyjnych w zakresie nauki tańca, zgodnie z art. 384 Kodeksu cywilnego.

  3. W przypadku uczestników niepełnoletnich, wszelkie zgody oraz akceptacja regulaminu muszą być wyrażone przez rodzica lub prawnego opiekuna.

  4. Dane osobowe uczestników przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w siedzibie studia oraz na stronie internetowej.

 

§2. Organizacja zajęć

  1. Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem opublikowanym na stronie internetowej www.hulaj.com.pl oraz w siedzibie Organizatora.

  2. Organizator zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowanych instruktorów oraz odpowiednie warunki techniczne (sprzęt nagłaśniający, przestrzeń, oświetlenie).

  3. W przypadku choroby instruktora lub innych okoliczności losowych, Organizator zapewni zastępstwo. W przypadku braku takiej możliwości – zajęcia mogą zostać odwołane z prawem do ich odrobienia.

  4. O wszelkich zmianach Organizator informuje uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem za pośrednictwem strony internetowej, mediów społecznościowych lub telefonicznie.

  5. Liczba miejsc w grupach jest ograniczona do 25 osób. Przydział odbywa się na podstawie wieku, poziomu zaawansowania i rodzaju zajęć.

  6. Organizator ma prawo odwołać zajęcia, jeśli zgłosi się mniej niż 2 uczestników.

  7. Organizator oraz instruktorzy mogą odmówić udziału w zajęciach osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się agresywnie, w sposób zagrażający bezpieczeństwu innych.

  8. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu studia. W przypadku osób niepełnoletnich – odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.

  9. Uczestnik może odrabiać zajęcia nieobecne wyłącznie na innych zajęciach typu „open” dostępnych w danym miesiącu kalendarzowym.

  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni lub w miejscu odbywania zajęć. Uczestnicy proszeni są o niepozostawianie wartościowych przedmiotów bez nadzoru.

  11. Organizator posiada aktualne ubezpieczenie OC. Uczestnicy mogą we własnym zakresie wykupić ubezpieczenie NNW.

 

§3. Prawa i obowiązki uczestnika

  1. Uczestnik zobowiązany jest do punktualnego stawiania się na zajęcia oraz przestrzegania poleceń instruktora związanych z bezpieczeństwem i przebiegiem zajęć.

  2. Uczestnik może zmienić grupę po uprzednim uzgodnieniu z Organizatorem, w miarę dostępności miejsc.

  3. Zabrania się przebywania na sali tanecznej bez wiedzy i zgody instruktora.

  4. Uczestnik bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność, oświadczając, że stan jego zdrowia pozwala na wykonywanie ćwiczeń tanecznych.

  5. W razie jakichkolwiek przeciwwskazań zdrowotnych uczestnik (lub jego opiekun) zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora.

  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje lub wypadki wynikające z niezastosowania się do poleceń instruktora lub zatajenia informacji o stanie zdrowia.

  7. W przypadku zajęć dzieci i młodzieży, odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo przed i po zajęciach ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.

 

§4. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu realizacji umowy o świadczenie usług nauki tańca, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

  2. Uczestnik (lub jego opiekun) ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO.

  3. Szczegółowe informacje zawiera polityka prywatności dostępna na stronie internetowej oraz w siedzibie studia.

 

§5. Reklamacje i odstąpienie od umowy

  1. Reklamacje dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać pisemnie lub mailowo na adres Organizatora. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni.

  2. Uczestnik, który zawarł umowę na odległość (np. poprzez formularz internetowy), ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  3. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu na odstąpienie (np. uczestnictwo w zajęciach), prawo do odstąpienia wygasa, co uczestnik potwierdza wyrażając zgodę przy zapisach.

 

§6. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.hulaj.com.pl.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.

bottom of page